lørdag den 22. januar 2011

Otte ting om Blåmejsen...


..Jeg har fået en dejlig overraskelse.. Jeg er nemlig blevet en tildelt en rigtig fin lille award :) Med award'en følger nedenstående regler:

1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig prisen.
2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har fået bekendtskab til.
4. Kontakte de bloggere, og fortælle dem om deres priser.


Så kære
 Mange tusind tak skal I have, I er for dejlige :)



..Og så var der de, der otte ting om mig.. Det er altså lidt svært at hitte på..! Altså jeg kunne skrive lange stile om mig selv, men jeg vil jo osse gerne at det er nogle ting I måske kunne synes var lidt sjovt at læse.. :) Nå men here goes:


..1: Jeg arbejdede i et par år som glaspuster-assistent i Glazpusteriet i Nykøbing på Mors.. Det var VILDT spændende og jeg savner rigtig tit varmen fra den 1140 grader varme ovn, den kunne skræmme selv den værste forkølelse laaangt væk! 

..2: Jeg vil helt vildt gerne have en lille bitte tatovering..! 

..3: Jeg er et rodehoved, et total kaos-menneske.. 

..4: Den sidste bog jeg læste var Morten Ramslands Sumobrødre og den er altså intet mindre end FANTASTISK! 

..5: Jeg troede engang at jeg skulle være skuespiller.. Især drømte jeg meget om at få mit eget børneprogram!

..6: Jeg ELSKER at være mor!

..7: Jeg vil SÅ gerne læse kultur og designøkonomi, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor f..... det skal ligge i Kolding..?!!

..8: Mit absolutte ynglings tidsfordriv lige i tiden er Mad Men :)

..Og så til de otte nyopdagede bloggere. Jeg vil først og fremmest give mine varmeste anbefalinger til de skønne tøser der har sendt award'en min vej :) Og her får I så otte bloggere som jeg fornylig er faldet over, som jeg synes alle har rigtig meget at byde på:


6 kommentarer:

  1. Tillykke med awarden-og tusind tak fordi du sendte den videre til bl.a. mig sammen med de søde ord:-)

    SvarSlet
  2. Mange gange tillykke, det er velfortjent! Og tak fordi du har sendt den til mig. Som ny i blogland er det meget beærende ;-) Jeg gider slet ikke på arbejde nu, vil hellere blogge og sende awarden videre!

    SvarSlet
  3. Hej Blåmejse
    Tusind tak for blog awarden - for søren da den er jeg glad for. Og også Tillykke til dig: du har en skøn blog kan jeg se: og du kommer nu på min læseliste. Mange tanker og hilsner til dig på en herlig dag :-)
    fra Rikke aka Grace-too

    SvarSlet
  4. Tak for det,Mejse! Så ved jeg hvad mit næste indlæg skal handle om;)
    Og jeg synes det er lidt sejt du har arbejdet på et glaspusteri - det er sådan noget jeg nogle gange går og drømmer om...

    SvarSlet
  5. Jeg vil bare sige at jeg er enig i nr. 4.. Du skulle også læse Hundehoved, hvis du ikke allerede har!

    SvarSlet