søndag den 23. januar 2011

Sleeping beauty...

 ..Det er dejligt at være tilbage på arbejde..! Men det er hårdt at komme hjem til en sovende baby hver aften..! I dag har jeg heldigvis haft fri og det samme gælder i morgen og mandag.. :)

..Jeg har været så heldig at starte på arbejde lige til udsalgs-slutspurten så de sidste par dage er gået i selskab med orange 10 kroners mærker og masser af oprydning - udsalg får virkelig det værste frem i mange mennesker..! Men nyder jeg at være kommet i gang igen, det er skønt at komme lidt ud i verden.. 

..I går havde vi besøg af den skønneste Hausfrau og hendes dejlige familie og jeg blev forkælet med sprøde tulipaner.. Og så er jeg sørme så heldig at få lov at dele stand med selvsamme Hausfrau til forårsmarkedet i Odense.. Ih, hvor jeg glæder mig - sommerfuglene flyver allerede lystigt rundt..!



..Og så blev jeg vækket med morgenmad på sengen i dag, hvor dejlig er min kæreste lige.. :)

9 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også! -Og Jesper er lidt for god ;)

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig weekend ind til videre :)
    Smukke blomster - og baby også selvfølgelig :)

    SvarSlet
  3. Lyder som en dejlig weekend med fri, forkælelse og dejligt besøg :-)

    SvarSlet
  4. Jubiii - håber jeg kan kigge forbi jeres stand... Hvor er han bare lækker ham Arthur, men ja - det må dælme være hårdt at føle man "misser" så meget af hans dag - når nu man er vant til at hygge med ham hver dag.. Gruer selv for når jeg må igang igen...

    Mange klem og go søndag - Louise

    SvarSlet
  5. Lækkerbisken. Dejligt at høre at du er glad for arbejdet.
    Og spændende at I skal have stand sammen til forårsmarkedet. Regner med at komme så vil da lige hilse på så :)

    SvarSlet
  6. Det lyder skønt med nogle fridage - og godt det er okay at være tilbage på arbejde på trods af udsalg. Jeg kan godt følge dig i forhold til at man ikke har så meget tid med sine børn når man arbejder - det er hårdt og virker uretfærdigt...

    SvarSlet
  7. Jeg har sådan tænkt på dig i denne uge Mejse, på hvordan det var for dig at starte igen..
    Han er simpelthen så fin din lille dreng, kan godt forstå det er hårdt at være væk fra ham mange timer hver dag. Håber I har nydt dine fridage sammen :-)
    Glæder mig til vi ses til forårsmarked :-)

    SvarSlet
  8. Som Arthurs oldemor siger : " aidrig har jeg set smukkere barn - selv hans ører er pæne "

    SvarSlet