torsdag den 25. september 2014

Vintertøj..




..Vi har fået lov at teste en ny flyverdragt fra Kvickly Friends. Indtil videre har det på ingen måde været vejr til at have flyverdragt på, men mon ikke det snart ændrer sig. Indtil videre er den blevet prøvet indenfor og jeg synes faktisk den virker rigtig lækker. Der er rigtig mange fine detaljer, særligt det vandtætte vindfang i benene synes jeg virker temmelig genialt. Vi har prøvet en del forskellige flyverdragter og den eneste vi har haft dårlige erfaringer med var en forholdsvis dyr flyverdragt fra Name it (det var så til gengæld den flotteste vi har haft). Flyverdragten her fra Kvickly findes også i en version med stjerner på, som er ret fin. Jeg kan nu bedst lide det ensfarvede lige når det kommer til overtøjet, så kan der til gengæld være lidt mere spræl på huer og vanter :) I pigemodellen findes der en prikket version som er alt for fin, den ville jeg gerne have i min størrelse! Flyverdragterne kan købes i Kvickly til 649,95 og har vundet flere bedst i tests. 

1 kommentar:

  1. Den er rigtig fin! Da vi boede i Danmark, brugte vi også den prisvindende flyverdragt fra Kvickly to år, og det var klart den bedste vi har haft. Nu bor vi så i et land, hvor vi (heldigvis) ikke behøver flyverdragt;-)

    SvarSlet