mandag den 15. september 2014

Indtryk fra Kulturmødet 2014




















..Her får I lige lidt, af mange, indtryk fra Kulturmødet på Mors. Jeg var så heldig at være afsted som aktør i år og det var en rigtig god og spændende oplevelse. Jeg er jo sådan lidt morsingbo, jeg kommer ikke derfra, men jeg har boet i Nykøbing i 3 ret betydningsfulde år af mit liv, så jeg er sådan Morsingbo by heart, og jeg kan altså ikke lade være med at være lidt stolt over at lille Mors kan stable et arrangement af den kaliber på benene. Ud over at være afsted som repræsentant for kulturforeningen Viborg saloner, så havde jeg osse tid til at deltage i mange af de debatter der var arrangeret og så var jeg naturligvis rundt i byen og suge til mig af gode ideer og initiativer. Jeg var virkelig træt da jeg kom hjem, propfyldt med indtryk og dybt imponeret over alle de dygtige mennesker der var samlet på et sted. Jeg glæder mig allerede helt vildt til at skulle afsted igen til næste år :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar