mandag den 4. februar 2013

Café Reborn...




 ...Tilbage før jul åbnede en god veninde sin egen café her i byen.. Oven i købet kun 100 meter længere nede ad den gade vi bor i..! Det er et rigtig dejligt sted, med en uhøjtidelig stemning, super god og lækker mad og en varm og personlig betjening.. Og så er børn ligeså velkomne som voksne og der er rigelig med plads til barnevognsparkering foran caféen, så jeg ved godt hvor en stor del af min barsel kommer til at foregå! Caféen har osse take away, og det er virkelig et super lækkert og sundt alternativ til fryseretter og pizza på de travle aftner :) 
Du kan læse mere om Café Reborn på deres hjemmeside og besøge dem på Vesterbrogade 1 her i Viborg tirsdag-fredag 11-18 og lørdag 11-16, måske vi ses :)

9 kommentarer:

  1. Jeg kan slet ikke nå alle dine gode tips. Har stadig diner'en til gode ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Men det er jo osse fint med lidt i ærmet til næste gang der er et hul i kalenderen :)

      Slet
  2. Ih din mave er smuk! Selvføli' ses vi søde mejse, din venindes cafe ser tophyggelig ud, jeg må til Viborg og drikke kaf! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er meget mere end velkommen, kære Mille :)

      Slet
  3. Jeg skal altså også snart forbi Viborg - og vil helt klart huske denne til en lille kaffe-aftale :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre! Jeg fik gavekort til Reborn af mine kursister til jul, så i uge 7 er der INGEN undskyldning for ikke at komme forbi:-* Altid skønt med nye hyggelige steder at besøge. Har du været hos Savillas på Lundø...? Vanedannende bekendtskab B-)

    SvarSlet
  5. Ej, hvor dejligt :) Jeg har godt fået anbefalet Savillas før, men det er endnu ikke blevet til noget..! Det må der snart laves om på! Er du osse her fra disse egne?

    SvarSlet
  6. Kan kun give dig ret, det er en fantastisk hyggelig cafe!!! Og det er med at støtte op om nye, personlige steder:0)

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet