torsdag den 26. maj 2011

Ét helt år..!!!!

 ..Det lyder helt uvirkeligt, men den er altså god nok om en time er det lige præcis et år siden vi gik ind på en fødestue på Skejby Sygehus for at bringe vores lille barn til verden.. Og selvom han var både stor og stærk på trods af de 12 dages overtid, så var han osse bare så lille, fin og skrøbelig..! 

..Og nu, nu er han jo nærmest en rigtig lille dreng..! Der med stor iver begiver sig ud i den store verden.. Og selvom han stadig er ret lille, så er han bare SÅ meget større end han har været og jeg kan allerede mærke hvor svært det bliver engang at skulle give endnu mere slip på ham.. Indtil da vil jeg nyde ham alt det jeg kan.. 

 ..Og nu må jeg hellere kom i seng så fødselsdagsbarnet kan blive vækket med sang om nogle timer :)

14 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Børnefødselsdage er nu ganske særlige!

    SvarSlet
  2. Nå altså. Stort tillykke med lille, store Arthur!! Den smukke lille dreng.

    Så jeres hjem (noget af det) hos Rakel. Ser bare helt aldeles varmet og vidunderligt ud!!

    Kh

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med store Arthur, hip hip hurra :D

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med ham, håber i får en skøn dag.

    SvarSlet
  5. Blev helt rørt af dit indlæg... Børnefødselsdage, og den første i særdeleshed, bare noget særligt. Kæmpe stort tillykke med ham! Håber I får en fantastisk dejlig dag!

    SvarSlet
  6. Stort tillykke! Det er helt utroligt som man pludselig begynder at reflektere når de fylder år, sådan havde jeg det i hvert fald. Jeg kan slet ikke forstå at min lille Otto snart nærmer sig de 2! Det er jo en helt lille dreng, og jeg har jo kun lige født ham :D næsten.
    Håber i får en dejlig fødselsdag!
    mvh. Martina

    SvarSlet
  7. Også et stort tillykke med ham herfra. Jeg håber i får en dejlig dag. Og ja den første fødselsdag er altså helt særlig:-)

    Kh
    Pernille

    SvarSlet
  8. Åh ja den første fødselsdag! Man både græder af glæde og "sorg". Glæde fordi man elsker det her barn mere end nogensinde og fordi man er så stolt af, at barnet pludselig kan en helt masse, er selvstændig og bare helt vidunderlig. Men også af "sorg", fordi man ikke længere har en baby men en stor dreng. Så ja NYD det - for min er 3 lige om lidt, og han har ikke tænkt sig at blive mindre, nej han vokser som en gal og lever livet til fulde. ! OG det er da fedt, for det er nemlig sådan det skal være!

    TILLYKKE TILLYKKE Arthur! Og også tillykke til de stolte forældre.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  9. Også et stort TILLYKKE med din lille/store dreng fra mig....... Ha´en rigtig god fødselsdag!

    SvarSlet
  10. stort tillykke med din lille dreng! Det er så hyggeligt med børnefødselsdag :D især den første!

    SvarSlet
  11. Tillykke med den lille:) man glemmer aldrig den dag:) det gik først op for mig sådan ordentlig da Noah blev født og da de kom ind med flag at det selvfølgelig var hans fødselsdag:)

    Stort tillykke med ham:)
    Og ja et dejligt hjem du har Mejse, så også billederne hos Rakel og hvor bor I bare lækkert!

    God dag
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  12. STORT tillykke med sønnike, søde Mejse! Det er bare så fantastisk og ufatteligt at man har været beriget med noget så skønt i SÅ lang tid, og at tiden bare suser afsted!
    Håber at I får alletiders dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med ham:-)

    SvarSlet
  14. Ihhh Tillykke tillykke med ham, jeg håber i har en dejlig dag! :)

    SvarSlet