tirsdag den 22. februar 2011

Med fare for at gentage mig selv...

..For et lille stykke tid siden kontaktede Joan mig og spurgte om jeg havde lyst til at vise vores lejlighed frem på hendes blog.. Det havde jeg da helt bestemt og i den forbindelse fik jeg taget en masse billeder af vores lille hjem.. Mange af dem kan du se her hos Joan.. :) Men jeg har mange flere billeder liggende og jeg synes faktisk det kunne være lidt sjovt at have dem her på bloggen osse, så jeg håber de af jer der har set billederne før kan holde ud at se dem igen! Nu er I i hvert fald advaret :)

..Faktisk så bringer Joan hver søndag billeder fra inspirerende bloggeres inspirerende hjem og jeg ved at hun gerne hører fra dig, hvis du skulle have lyst til at vise dit hjem frem for os. Og det har du da :) Du kan skrive til Joan på joan@wooz.dk! ..I det hele taget så er Joans blog et klik værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar