lørdag den 15. januar 2011

Home alone..

..Vi har sendt farmand på arbejde i aften og lille fisen gik kold for nogen timer siden.. Så jeg hygger mig med Blogland, billedredigering, patchwork og masser af madmen :) 

..Dagen i dag er primært gået med at tage billeder, masser af billeder. Nu er de bedste af dem sendt af sted i en mail og jeg glæder mig rigtig meget til at fortælle jer, hvad de skal bruges til..

 ..Og sørme om ikke pakkeposten fandt vej hjem til mig igen i dag... Jeg er godt nok en begavet pige i disse dage og så er der oven i købet stadig en lille måned til min fødselsdag..



..Pakken var fra min ballademoster, der bor i København og indeholdt det fineste Palle alene i verden kort, det skal vist i en ramme og en pakke med det skønneste mumiplaster :) TAK moster..!

3 kommentarer:

  1. jeg havde helt glemt palle - dejligt gensyn, selvom han næsten altid går lidt ondt i hjertet! sød moster, du har dig.

    SvarSlet
  2. Dejlig blog, følger meget gerne med.

    Glæder mig til at se hvad dine farvorit billeder skal bruges til :-)

    SvarSlet
  3. Linda-
    Ja, ikke - jeg blev osse helt glad da jeg så ham.. Det er faktisk et go-card.. Det er en reklame for at en del af de største børnebogsklassikere fra Gyldendal nu kan fåes som app til iphone :)

    Kreativista-
    Tusind tak for de søde ord! Velkommen til :)

    SvarSlet