tirsdag den 25. januar 2011

En kort dag..

 ..Dem kan jeg godt lide.. Selvom jeg hader at stå tidligt op, så er det nu dejligt at have tidligt fri :) 


 ..Jeg har købt nye bukser med STORE lommer, og det er ikke så lidt man kan fiske op af dem, selv efter en kort arbejdsdag.. :)

..De strikkede bukser med smæk, som Arthurs farmor lige akkurat nåede at blive færdig med inden vi drog mod Århus, har fået syet fine gule knapper på.. Og kaffen er blevet nydt i selskab med Mariekiks eller det vil nok nærmere sige Maries storesøster - der er lidt tykkere, lidt sprødere, lidt sødere og med lidt mere vanilje.. :) 

..I aften.... lidt mere Mad Men... (..I morgen har jeg faktisk fri igen :)... )

4 kommentarer:

  1. Hvor skønt, at få lidt ekstra med hjem - uden ekstra betaling ;) Eller noget.. Synes faktisk ikke, at det er så pænt at folk opføre sig på den måde. Men nogle skal jo bare være anderledes.. Skønt med Marie's storesøster - har aldrig set andet end de klassiske..
    God aften til dig, og god fridag imorgen :)

    SvarSlet
  2. Hej Mejse,
    fedt at du er glad for at komme tilbage på arbejde (jeg havde helt på samme måde...rart at komme tilbage til virkeligheden).
    Mht Udsalg så ved lige hvad du mener ;)

    SvarSlet
  3. Marie kiks blev opfundet i England da man skulle fejre en princesse Maries bryllup. Den gang var de en sensation forbeholdt de meget velhavende. Siden blev de vel nærmest en discountkiks som jeg alrig har set i andet end de sædvanlige ruller. Hvor har du skaffet det lækerer udgave???

    SvarSlet
  4. Uhm, dejligt med skønne, lidt uperfekte billeder... :-) Bare smukke øjeblikshapsere... me like.

    SvarSlet