onsdag den 26. januar 2011

Eller osse er det omvendt....

...

8 kommentarer:

  1. Trærødder i fri dressur!..
    Selv træer skal have lov til at trodse reglerne fra tid til anden..

    SvarSlet
  2. Hej Mejse! Jeg er trofast følger på din blog- du kan bare et eller andet som for mig gør dig til indbegrebet af en kreativ blogger -når de er bedst! Jeg elsker at følge med herinde (og på dine andre blogs). Dine indlæg er altid finurlige, gennemtænkte, inspirerende, fulde af liv og ikke mindst ærlige- og det er SKØNT! Uden at kende dig føler jeg lidt jeg kender dig- og du er en herlig personlighed, det er jeg sikker på:-)!
    Jeg håber du kan klare rosen (det tror jeg du kan). Jeg synes næsten det var FOR tarveligt hvis ikke de rosende ord nåede dig;-)

    Hav en god dag.

    - Laura

    Ps. Ja, der er da vist noget de helt har misforstået de kære træer;)

    SvarSlet
  3. Heh.. Det ser egentlig helt spøjst ud!

    SvarSlet
  4. ville lige sige du har modtaget en award fra mig.

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Hehe. Hvor er jeg glad for at have fundet frem til din blog... som er fuld af glade, sjove, farverige, kreative, finurlige, men også ærlige og alvorlige indlæg. Mere af det hele, tak :)
    God weekend

    SvarSlet
  6. Kære Laura, Tusind, tusind tak for din helt fantastisk dejlige kommentar! Den borede sig lige ind i mit hjerte :) Hvor er det bare dejligt du nyder at følge med! Tusind tak!

    Sara, mange tusind tak for awarden :)

    Og Gitte, osse tusind tak til dig for din søde kommentar! Rigtig hjertelig velkommen :)

    SvarSlet