søndag den 7. november 2010

Voksne kan osse blive overstimulerede...

..Skulle jeg lige hilse at sige! Torsdag startede kl. 09.00 hvor Julia, Otto, Arthur og jeg hoppede på toget for at køre en tur til provinsen, det kan I læse meget mere om både her og her.. Tilbage i Aarhus kl. 19.00 vinkede vi farvel til Julia og Otto og goddag til far! Og så tog vi til fødselsdag hos Tante A, hvor vi blev trakteret med boller og varm kakao.. Nårh ja og LAGKAGE..! Vi landede tungt i sengen da vi endelig fandt hjem til den kl. 00.30! Fredag var det tidligt op og sende far på arbejde og så kunne vi ellers lige nå en overfladisk omgang støvsugning og en tiltrængt opvask inden det var af sted til rutebilstationen for at hente Arthurs BedsteBalladeMoster, der kom med bussen fra København! Hjemme igen spiste vi lækker frokost og da Hans Lange lidt senere stødte til blev den første flaske hvidvin proppet op! Arthur var imidlertid blevet hentet af farmor og farfar!!!!! Farvel til moster der skulle videre til næste aftale og så kunne jeg lige nå et hurtigt bad inden den stod på Vildtaften på Restaurant Thors Mølle! Hjem og sove og så ellers ud af døren igen..

..Denne gang for at spise brunch på Farsø Hotel, endnu en fødselsdag! Et dejligt gensyn med vores lille fis, som vi havde nået og savne rigtig meget, der desværre havde ondt i maven, så vi kørte hjem til klovnen og giraffen for at pusle om ham.. Søndag stod på gåtur til Kjærs stalddørssalgen af Strandbys små perler.. Efterfulgt af en rigtig skattejagt i et forfaldent gammelt hus! Og så på tur med svigermor til Vanstedgaard for at kigge på brugskunst! Hjemme igen blev der fejret Mortensaften og nu er vi så langt om længe landet i Aarhus igen.. Sikke en weekend! Og så har jeg altså osse flettet 20 julestjener, oplevet den første frostmorgen og genset Dawn of the dead..!