mandag den 22. november 2010

A perfect getaway..

..Den filmtitel popper altid op i mit hovede når vi har tilbragt weekenden hos Jespers forældre i Nordjylland.. For det er i sandhed et perfekt tilflugtssted når der skal slappes af - helt af..!

..Forfald når det er smukkest..

..Jespers mor forsørger et utal af småfugle henover vinteren, så der er en livlig trafik til og fra foderbrættene rundt omkring i haven.. Her et snapshot af mine ynglings :)

..Hilda er den smukkeste kat jeg kender - desværre er hun forvist til et liv som udekat, så man må i overtøjet når hun skal kløes bag ørerne.. Men så nyder man osse bare brændeovnens varme det mere når man kommer ind igen..!



.....Nu jeg tænker over det har jeg da vist aldrig set A Perfect Getaway.. Og den er oven i købet med Milla Jovovich i den kvindelige hovedrolle.. Hmm, det er da en kæmpe fejl..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar