tirsdag den 23. november 2010

Enden på Rebild Park Hotel..

..I mens de fleste af jer var samlet i Odense var jeg i Skørping med Arthur og svigermor..

..Jeg har aldrig været i Skørping før, men en notits i avisen, der fortalte om udsalg på Rebild Park Hotel lød lidt for spændende..!
Og det var det faktisk osse.. Hele hotellet var åbent og så gik man ellers bare rundt i alle værelser, opholdsrum, køkkener osv. og hapsede det med man gerne ville købe.. ALT skulle sælges! Desværre bar det lidt præg af at der osse havde været åbent lørdag for der var ikke de helt store fund tilbage.. Lidt blev det dog til og selve oplevelsen var helt fantastisk.. Og lidt vemodig faktisk! For det var virkelig et fint sted, perfekt til et hotel! En kærlig hånd og så kunne det uden tvivl blive drømmestedet..!

..To fine flagstænger, der trænger til en kærlig hånd og nye flag! En sød lille kurv, fyldt med korkpropper, masser af papæsker - perfekte til donuts :) og en yndig kagetallerken!

..Jeg har efterhånden en hel lille samling af skønne gamle bøger med gode husråd, så denne måtte naturligvis osse med hjem!

..Denne kasse på hjul i den lækreste brune farve, sprang simpelthen op i armene på mig og tiggede om at komme med hjem - og det kom den så. WOW den er jeg allerede vildt glad for! En gave til min mor og en hemmelighed kom osse med hjem, men de må komme på bloggen senere :)

3 kommentarer:

  1. Hehe nogle sjove ting du fandt. Som tidligere farmceutstuderende må jeg sige at bogen lyder ret sjov :)

    SvarSlet
  2. Uha, lige så trist det er når noget gammelt lukker, lige så spændende er det at få lov til at snuse omkring og få nogle af de gamle sager med hjem.

    Trods alt nogle fine ting I fik med hjem :)

    SvarSlet
  3. Anne-
    Der er nogle hysterisk morsomme passager ind i mellem.. Jeg er ikke sikker på alle rådene er nogle de vil anbefale at man benytter i dag..! :)

    Camille- Lige præcis! Selve "skattejagten" var hele turen værd og lidt har bestemt osse ret :)

    SvarSlet