lørdag den 10. januar 2015

Eventyrlige godbidder..










..Himmelens stjerner, Koraller, Muslingeskaller og Morgenrøde.. Vi har været så heldige at få lov at prøvesmage de eventyrligste godbidder fra Mermaid's. Mermaid's laver danskproducerede gourmetvingummier, med naturlige råvarer, uden gluten og brug af tilsætningsstoffer. Jeg ryger måske lidt for tit i fælden med jo mere, jo bedre, men jeg øver mig rigtig meget i mindre, men bedre. Og det er Mermaid's.. bedre! Det er virkelig godt håndværk, der smager så englene - eller måske nærmere så havfruerne synger :) 
Mermaid's vingummier bliver fremtryllet i Svaneke på Bornholm, der efterhånden er blevet lidt af en frontløber når det kommer til luksuriøse lækkerier. Du kan se og læse mere på deres hjemmeside her eller besøge deres facebookside her

..Og ja de Morgenrøde var min absolutte favorit, så de var altså væk før jeg fik fundet kameraet frem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar