torsdag den 19. april 2012

Pusterum...






..I den seneste måneds tid har vi kunne nyde en skøn ny genbrugsbutik her i Viborg. Butikken hedder Pusterum og er et midlertidigt foretagende skabt af to lokale ildsjæle. Alle indtægter går ubeskåret til Viborg Krisecenter der hjælper voldsramte kvinder og deres børn. Jeg synes det er et helt fantastisk initiativ! Og butikken den er fyldt med fine fund til meget rimelige priser, virkelig et besøg værd. Du finder den på Spidstoftvej 2. (rundkørslen ved Rødevej og Gl. Skivevej) her i Viborg. De har åbent i denne og næste uge!


...Da vi var forbi butikken sidste weekend kom vi hjem med et flot gammelt puslespil og en fin julemandsklokke. Vi har osse købt den skønneste røde tremmeseng til Arthur, men den må I se i et andet indlæg.. Jeg skal helt klart forbi Pusterum en gang eller to mere, inden de lukker, skal du? :)

9 kommentarer:

  1. Uha ville så gerne forbi... den grønne lampe... men der er sug lidt langt fra det sydsjællandske. Altid dejlig når der er nogle ildsjæle.

    SvarSlet
  2. Uh det kalder næsten på en Viborgtur inden længe;) Skønt initiativ..

    SvarSlet
  3. Årh der er altså lidt langt fra Dubai, hvor jeg pt. bor, til min elskede fødeby Viborg - for den dér butik ville jeg helt sikkert smutte forbi, hvis jeg havde muligheden!

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at være en lækker lille biks. Åh den grønne lampe måtte gerne komme hjem til mig og bo... Skal man tage turen fra Randers?

    SvarSlet
  5. Gad vide hvad hunden koster ;)

    SvarSlet
  6. Super flotte billeder! Er helt vild med dem :)

    //behindannaseyes.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Ej ej ej...Der må jeg ind i næste uge!! Tak for tippet:) Troede den skulle ligge inde ved trappetorvet, så var ganske skuffet, da jeg kom forbi en dag, og den ikke lå der! Nu jeg glad:)

    http:///mitlillelandsted.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Ser tiltrækkende ud, det sted :) Øv at jeg er lige lidt for langt væk. Altid dejligt at finde 'guld' og når man så samtidig støtter en god sag, så er det jo bare fantastisk. Fin blog du har, vil gerne følge dig lidt :)

    SvarSlet
  9. Hvor ser der fint ud! Desværre lidt langt fra Brønshøj...

    SvarSlet