torsdag den 2. februar 2012

Liebe ♥




 ..På lørdag vinker jeg farvel til mand, barn og Viborg og drager en HEL uge (!!!!!) alene til København. Jeg skal i en uges erhvervspraktik og har været så heldig at få lov at give en hjælpende hånd med hos Liebe i Kompagnistræde :) Jeg glæder mig helt vanvittigt og læser lige det nyeste nummer af Boligliv en ekstra gang. For sørme om der ikke lige præcis er en fiiin reportage fra både Susans værksted og private gemakker, så nu glæder jeg mig om muligt endnu mere! Men jeg kan osse godt mærke klumpen i min mave vokser lidt mere dag for dag, for det bliver sørme osse hårdt at undvære mine drenge en HEL uge (!!!!!) Heldigvis byder ugen på rigtig mange gode gensyn og jeg skal dele seng med en kær veninde og fejre fødselsdag og alt muligt, så mon ikke det hele bliver helt fantastisk og vidunderligt, trods savn og hvad dertil hører!

..Og tusind, tusind tak til alle jer, der har rakt en hånd ud og tilbudt pratikpladser. Det har virkelig været helt fantastisk og heldigvis har jeg flere praktikforløb i udsigt, så hvis jeg overlever denne gang, så tager jeg måske en tur til staden igen næste gang :)

20 kommentarer:

  1. Hurra for praktikker, og Hurra for Liebe. Jeg elsker Liebes porcelænsværker : )

    SvarSlet
  2. Jeg kunne ikke forestille mig et bedre og mere spændende sted at være i praktik! Rigtig god fornøjelse. Med afsavn kommer heldigvis også glæden ved gensyn.

    SvarSlet
  3. God tur, Mejse! Solen skinner smukke symbolske stråler:)

    Hvad er det for en uddannelse, du følger - hg?

    SvarSlet
  4. Det er bare så spændende, Mejse. Glæder mig til at høre om det, når du er hjemme igen.

    SvarSlet
  5. Ej hvor lyder det spændende, Mejse! Glæder mig til at høre, hvordan ugen går;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Sejt at det lykkedes Mejse, havde helt glemt at følge op på det, men kan læse at du er i københavn i næste uge, så ses vi sikkert på værkstedet! :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder sørme spændende:-)

    SvarSlet
  8. Det bliver så fedt for dig. Og nok også lidt hårdt. Rigtig god tur!

    SvarSlet
  9. Rigtig god tur :) hvor bliver det spændende, håber du måske blogger lidt om det :)

    SvarSlet
  10. Ovra hvor spændende Mejse... Hun er spilme så sej hende Liebe... Glæder mig til at høre alt om dein alene-tur til KBH... Og så må du video-ringe/skype med de to dejlige knægte derhjemme... Du er seeeeeej

    SvarSlet
  11. Hvor bliver det da helt vildt spændende! Nøj!

    SvarSlet
  12. Ihhh hvor ville jeg gerne i praktik hos Liebe! Nyd det lige lidt ekstra...
    Kh. MiA

    SvarSlet
  13. Nøjjjj, hvor er du bare heldig! Hvem der bare måtte være en hel uge hos Liebe og blive inspireret helt ud til fingerspidserne....

    SvarSlet
  14. Det lyder spændende. Det er altså bare en lækker butik og en meget dygtig keramiker du der skal se lidt over skulderen. Jeg var i butikken i går, men måske jeg skulle se om jeg skulle et smut forbi i næste uge også :)

    SvarSlet
  15. Jeg skal gøre mit aller ypperste for at passe godt på dig<3 Glæder mig!

    SvarSlet
  16. Ej hvor spændende, Mejse..:) Det skal nok blive godt.. På trods af savn...;)
    Glæder mig til at høre om det.
    Kh Anne

    SvarSlet
  17. Jeg GLÆDER mig til at se dig!

    SvarSlet
  18. Wouw Sike en praktikplads....håber det kaster lidt billeder af til og følgere her på bloggen din.
    Rigtig god "arbejslyst"
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  19. Hold da kæft - det var da helt vildt vidunderligt for dig! Jeg er mega misundelig. Håber du nyder det helt vildt og får meget ud af det (:

    - Kit

    SvarSlet