fredag den 1. juli 2011

PIK...!!!

..Til mit eget forsvar er jeg lige nødt til at understrege at jeg normalt ikke er til "pik og patter-humor".. Jeg er hvis jeg selv skal sige det en ganske pæn ung dame og jeg kan faktisk godt blive lidt snerpet hvis det kommer for langt ned under bæltestedet.. 

..Men da jeg blev præsenteret for konceptet piktogrammer og besøgte hjemmesiden piktures.dk, må jeg nok indrømme at PIK rent faktisk godt kan være lidt sjovt! 

..Herhjemme har vi nu ved flere lejligheder ladet tårerne trille over de herlige små perversiteter.. Så hvis  lidt lummer weekend humor kan friste, så tag et smut forbi den spektakulære hjemmeside..



...Go' PIK og Go' weekend...

5 kommentarer:

  1. Når der påklistres "PIK" rundt om på byens reklamer gøres det altid med omtanke - der har været nogle fantastiske artikler. Jeg synes ideen er meget frisk :-D

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  2. Fantastisk!! "Pik & Patter"-humor med stil!! ;-)

    Ha' en fantastisk dag! Vi ses i morgen! :-D

    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig! Har selv svært ved at finde en grimasse, der kan passe. Men den hjemmeside er virkelig morsom!

    SvarSlet
  4. Jeg er normalt heller ikke til pik og patter humor, men det der er simpelthen for sjovt.

    Knus Line

    SvarSlet
  5. Vil bare lige byde ind og af-pinlig-ficere din grådgrin ... Lige netop disse piktures har jeg grint så meget af, at min mand til sidst rystede på hovedet og gik sin vej!! Rigtig mange af dem ER altså bare - om man vil det eller ej - rigtig sjove.

    SvarSlet