torsdag den 30. juni 2011

Killinger søger trygt og kærligt hjem...

 ...Min mors kat har fået killinger og der er ikke noget vi hellere ville end at beholde dem selv! Men min mor har allerede alt for mange børn og kæledyr at tage sig af og vi må ikke holde husdyr i vores lejlighed..! 

..Men måske mangler du en lille killing hjemme hos dig? Det er de to sorte der endnu ikke har et sted at bo.. De er så begge hankatte. Deres mor er halv skovkat, så de har en god pels - den ene er lidt mere langhåret end den anden! De er klar til afhentning fra den 15. juli og er allerede helt renlige.. Min mor bor i Daugbjerg, men killingerne kan osse afhentes hos mig i Viborg!

..Killingerne koster ikke noget, men det er vigtigt for os at de får et trygt og kærligt hjem! Er du interesseret i en af kattene (eller dem begge to), så send mig en mail på blaamejsen@sol.dk og fortæl os lidt om jer selv :)

4 kommentarer:

  1. Puhaa!! Jeg siger dig, Mejse! Hvis bare vi boede i en lidt større lejlighed... eller nej der skal nok et hus til :) Så havde jeg taget dem alle tre. Er sikker på at vores Poul Richard vil være alletiders legeonkel for dem. Men det må blive en anden gang. Men jeg må sige at det er nogle umanérlige smukke killinger - Er det en særlig race?

    SvarSlet
  2. Ja, det er lidt den samme situation vi står I! Vi ville så gerne beholde en selv for de er bare SÅ skønne :) Deres mormor var en vild norsk skovkat.. Det er fra hende de har den lækre lange pels, det er nok den der gør at de ser lidt ekstra søde og bløde ud :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de dog skønne. Vi har en gammel missemor på 12-13 år, så det ville næsten være synd at belemre hende med en rival nu... ellers havde jeg lagt billet ind på den lille pirat :)

    SvarSlet
  4. hvor ser de dejlige ud ville købe dem alle hvis vi ikke allerede havde 14 katter 4 hunde og jeg ved ikke hvor mange kaniner!

    SvarSlet