fredag den 17. juni 2011

Endnu en udfordring...

Efter Louises gardinrings-udfordring kaster jeg mig ud i endnu en.. 
Udfordringen går ganske enkelt ud på at man hver torsdag vælger et punkt på sin TO-DO-liste som man så viser frem den næste såkaldte TA-DA-torsdag.. :) Det er da genialt! Søde Mette er hjernen bag og du kan læse meget mere hos hende lige her..

Min første TO-DO bliver at færdiggøre et nystartet projekt...

..Jeg er ved at sy et nyt betræk til indersiden af kalechen til Arthurs klapvogn.. Det blev lidt mere omstændigt end først antaget fordi betrækket ikke kan tages af stængerne, så jeg har været nødt til at sy banerne fast på det gamle betræk..! Det er virkelig et lorte projekt (hvis man må skrive det..).. Men jeg tror virkelig det bliver fint! Det gamle betræk er ikke i særlig god stand og i grunden heller ikke synderlig pænt, men jeg synes selv det fine madrasstof komplimenterer den gamle retrostil ret godt! Jeg glæder mig til (forhåbentlig) at kunne vise det færdige resultat frem på torsdag :)

2 kommentarer:

  1. Hej Mejse
    Dejligt du vil være med og vise dit lorte-projekt frem for ja hold da op - sikke en udfordring. Glæder mig til at se resultatet på torsdag :-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej at du gør det! Vi har købt en splinter ny vogn, for selvom den gamle klapvogn er lækker, så er den ikke skide praktisk til en biltur til Berlin...

    SvarSlet