mandag den 7. marts 2011

Endnu et pletskud fra Kähler..

 ..En moderne platte..!!? Ja, hvorfor ikke, når det er Kähler der står bag kan det da kun blive godt..! Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt til at se dem i virkeligheden når de rammer butikkerne i uge 16.. Hvis de bare er halvt så fine som på billedet ryger de lige ind på min ønskeseddel :)

..Og så har jeg fået fortalt at der kommer en ny sending af de skønne Avvento-stager i butikkerne i starten april, men denne gang bliver de lanceret som påskepynt, det lyder da super spændende.. :)

Klik på et af billederne for at se hele Kählers 2011-katalog - der er mange skønne sager :)

4 kommentarer:

  1. Ja de er rigtig fede... :)

    SvarSlet
  2. De bruger bare de skønneste farver. Vil sørme gerne have fingrene i de lækre stager.

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne og jeg er også absolut vild med de grønne stager, lyder kun lovende med lidt påske-inspiration. Vil straks begynde at holde øje i butikkerne.
    Tak for tippet!

    Hilsen Sarah

    SvarSlet
  4. Elsker bare Kähler! Har deres fine tallerkner :)

    SvarSlet