fredag den 25. februar 2011

WOW...

..Jeg har fået en pakke..! Lige før jul deltog jeg i en lille blog-pakkeleg hos Camille.. Og nu har jeg langt om længe fået sendt en pakke tilbage til Camille og til to nye deltagere.. Og nu har jeg så fået den første pakke retur! Pakken er fra søde Charlotte med bloggen Morslille og den er ganske fantastisk :)




..Jeg har aldrig mødt Charlotte i virkeligheden og alligevel har hun formået at lave en pakke der bare er SÅ meget mig..! Og Jesper og Arthur for den sags skyld for sørme om hun ikke osse har forkælet dem.. :) Tusind, tusind tak Charlotte - vi er SÅ glade for det hele! Og Arthur har allerede drønet hele lejligheden rundt i sin lækre vest :)

2 kommentarer:

  1. 'Anders And søger arbejde' - gad vide hvor han får bid?
    Klinikassistent, kardiolog, kurér...frisør eller...truckfører på et frysehus...?

    Gider allerhelst at han får job i min børnehave:-) - god weekend, Mejse!

    SvarSlet
  2. Orh, ja - det kunne være for sindssygt! En dejlig weekend til dig, Anne :)

    SvarSlet