fredag den 25. februar 2011

Søvnløs..

..Jeg kan ikke sove.. Jesper og Arthur tog i sommerhus onsdag morgen og kommer først hjem på lørdag..! Det er f..... mærkeligt.. Derudover så har jeg raget en blærebetændelse til mig og den gør bare mere og mere ondt! ØV..! 
 ..Heldigvis har jeg haft dejligt besøg af søde Julia og vi har snakket forårsmarked.. Ih, hvor er det altså spændende og snart..!!! :)

..Og se så lige en smuksak jeg har i min vindueskarm.. Det er muligt det stadig er vinter udenfor, men herinde i varmen har vi altså tyvstartet på foråret..

3 kommentarer:

  1. Ahh tulipaner, de hjælper altså bare på det vintertrætte sind. Samt godt selskab er guld:)

    SvarSlet
  2. Vil også finde et par tulipaner eller flere... FORÅR!! Vedr. det forårsmarked så håber jeg sådan at føde et par uger eller 3 før termin (4.maj), så jeg kan komme forbi. Det er jo i Odense -min by - det sker . KH Ulla

    SvarSlet
  3. Tak for en hyggelig aften <3 -Og god bedring med blæren, det kan bare være det værste! Drik tranebærjuice i mængder, det skulle hjælpe. Kram

    SvarSlet