fredag den 18. februar 2011

En snemand...

..Når der kommer sne, kommer der osse snemænd.. I år har denne skønhed overvintret foran vores hoveddør og selvom den til forveksling kunne minde om Madam Skrald fra Fragglerne, så er den betydelig kønnere end sidste års udgave...

..Sidste år var det nemlig intet mindre end en 2 meter høj snepenis der prydede plænen.. Den har jeg beklageligvis ingen billeder af.. Hold da op, det var næsten for meget til at jeg kunne klare det.. Og det værste var at jeg var tvunget til at gå forbi hver gang jeg skulle frem og tilbage til vaskekælderen.. Det var en lykkens dag, da den sidste klat endelig smeltede bort...

Nej, så er Madam Skrald trods alt lidt mere i  tråd med den traditionelle snemand..

3 kommentarer:

  1. hehe
    I går lavede jeg en snetrold, den er bare blevet herlig.

    SvarSlet
  2. Hendes statur har ganske rigtigt en bemærkelsesværdig lighed med Madam Skrald... Imponerende!

    SvarSlet
  3. Man skule næsten tro mine søstere havde været forbi, men jeg kan se du bor i Friskohuset... og der har de bestemt ikke været! De er ellers ret ihærdige byggere af omtalte sne-penis... de plejer at opføre en temmelig stor een hvert år ude i haven... Sidste år gav min kære gamle far den en nissehue på... for han synes den så så kold ud... :-)
    I år fik de ondt af deres mor, og har endnu ikke bygget een...

    SvarSlet