søndag den 16. januar 2011

Her bor jeg..

..Kunne du tænke dig at komme indenfor..? 

 ..For lidt tid siden skrev Joan til mig og spurgte om jeg havde lyst til at vise lidt af mit hjem.. Det havde jeg! Det er nemlig en af de ting jeg har været alt for dårlig til at gøre her på min egen blog.. Jeg synes naturligvis vi bor rigtig dejligt, men jeg får alligevel lidt præstationsangst når det kommer til at vise det frem.. Men nu har du altså chancen for at få et lille kig ind i vores hjem LIGE HER! Og nu du er inde hos Joan så tilføj dig lige som fast læser, hun har nemlig en rigtig skøn blog :)


Tusind tak for invitationen Joan..!


..Har du en blog og et hjem du gerne vil vise frem, så send Joan en mail - joan@wooz.dk

10 kommentarer:

  1. Slutter mig til Jer begge og skynder mig at zappe videre til dit hjem :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har været inden om Joans blog, og sikke dejligt at se et hjem, der er lige så hyggeligt som din blog:-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor fint med et kig indenfor. God idé. - Og sikke en fiiiiiin lejlighed. - Mette : )

    SvarSlet
  4. Du bor super lækkert Mejse...?!! Tak for kig

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine billeder! I bor virkelig lækkert.. Meget personligt og fedt:)
    Tak for kigget indenfor;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Hvor ser det skønt ud. Og hvor er det sjovt med ænderne. Nu vil jeg tænke på dig, hver gang jeg ser en gul badeand:-)

    SvarSlet
  7. Fantastiske billeder! Jeg blev simpelthen i så godt humør af at se jeres farverige legende hjem!

    SvarSlet
  8. Hvor bor I bare skønt, Mejse!

    SvarSlet
  9. Tak for kigget! I bor virkelig hyggeligt - en skøn blanding af farver man ikke kan blive andet end glad af.

    SvarSlet
  10. Hvor bor i bare skønt! Et perfekt sted for lille Arthur :)

    SvarSlet