fredag den 17. december 2010

Mit bedste julepynt..

..Eller i hvert fald en lille smule af det :) Søde Louise har tagget mig i en rigtig hyggelig blogleg.. Legen går ud på at vise tre stykker julepynt som betyder noget særligt for en..! Piece of cake tænkte jeg først, men det var faktisk lidt svært.. Vores julepyntsamling er stadig temmelig spæd, til gengæld så er de få ting vi har meget nøje udvalgt og har alle en eller anden fin historie med sig.. Så jeg har måttet tænke mig rigtig godt om..

..Sidste år lancerede Royal Copenhagen en serie julepynt designet af Shane Brox.. Ham er vi generelt ret pjattede med herhjemme..! Jeg var så heldig at få sprællemanden i søndagspakke af Jesper og selvom det kun er vores anden jul med ham er jeg allerede helt sikker på at han kommer til at få en stor plads i vores julehjem fremover.. :)

..Og ja selvfølgelig har jeg en blåmejse-julekugle, hvad havde I regnet med?! :) Jeg har fået den af min mor, hvilket kun gør den endnu mere dyrebar!

..Sidst, men ikke mindst.. Det nyeste stykke pynt i samlingen og efterhånden lidt en kendis her i Blogland..! Stjernen har jeg fået i gave af en helt speciel person som på meget, meget kort tid er kommet til at fylde rigtig meget i mit liv.. Jeg synes den er SÅ smuk :)

 ..Jeg sender legen videre til Camille, Rakel og Trine, jeg håber I har tid og lyst til at lege med.. :)

4 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med sprællemanden....
    Mor er lige kommet med min sprællemand jeg fik i 1961 - ja det står der altså bag på den....

    SvarSlet
  2. Sådan nogle fine sager, Mejse. Det er altså lidt hyggeligt at se, hvad der hænger og pynter hos Jer andre :-)
    Og hvor er det bare dejligt at Julia og dig har fundet hinanden! :-)

    SvarSlet
  3. ih ja den nederste er jeg især vild med! jeg har ikke fået sådan en den her jul, måske næste ?

    SvarSlet