torsdag den 23. december 2010

Julepost- og pakker..

..Julekort fra tipolde - ja, stik den..!!

..Og hele vejen fra Grønland.. Dog ikke fra julemanden selv, men derimod hans lille hjælper.. En nær ven af familien :)

..Og en smuksak fra Rakel, som jeg straks hængte op i dørkarmen så vi kan nå at nyde den alt hvad vi kan inden vi drager af sted på juleturné i eftermiddag.. Tusind tak søde Rakel :)

 ..Og en skøn, skøn pakke fra Camille.. Pakken er et led i en hyggelig blogleg, men mere om den efter jul..! Tusind tak, Camille for alle de fine ting! Knagen er vidunderlig :)

..I går hentede jeg pakken fra mit arbejde - gourmet lakridser og et spil bezzerwizzer.. :) Og så fik jeg sørme osse en pakke fra denne darling, men den må jeg først åbne i morgen..!

2 kommentarer:

  1. Kan du hjælpe mig med at opklare hvor den fine knag med fuglen er købt? Jeg har nemlig lige bestilt skuffegreb fra samme serie, men der havde de ingen knager.
    God jul!!!
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte, Jeg ved det faktisk ikke, men prøv at send en mail til Camille (camillecourchaine@gmail.com), hun kan helt sikkert fortælle dig hvor de er fra.. Det er bare sådan nogle skønne motiver :)

    SvarSlet