torsdag den 11. november 2010

Welcome to the dark side..


Alting har en bagside - det har jeg osse..! Og den har jeg nu valgt at dele med jer på min nye blog Sortmejsen..
Det gode humør her på Blåmejsen vil naturligvis bestå og der vil skam osse være godt humør at finde på den nye søsterblog, men da den er tænkt som et sted hvor jeg kan skrive lidt om mine erfaringer med at have en depression kan jeg ikke garantere, at der ikke i ny og næ vil snige sig lidt sortsind ind :) Hvor meget og hvor tit der kommer til at ske noget på den nye blog er mig stadig lidt uvist - Blåmejsen er trods alt min førstefødte - men jeg håber på osse at få tid til at dele lidt ud af nogle andre erfaringer på Sortmejsen..!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye side...selv om det er en sort en af slagsen.

    SvarSlet
  2. Hej Mejse..
    Modigt at du sådan deler ud af dig selv.. Jeg vil nu sige, at ingen mennesker bare er sort/hvide, og at man har en svag side (el hvad man nu kalder det) gør ik at man bliver mindre interessant af den grund.. :) Jeg kan ihvertfald lide dig med hele pakken.. ;))

    Jeg har tagget dig i en blogleg inde hos mig.. Du kan jo se om du har lyst til at være med.. ;)

    SvarSlet
  3. Hej Mejse
    Jeg vil bare sige, at jeg virkelig beundrer din ærlighed. Det er derfor jeg elsker din blog, fordi du både skildrer positive og negative ting. Sådan skal en blog være. Intet eller ingen er perfekt ;-) HELDIGVIS!

    SvarSlet