torsdag den 8. oktober 2015

To read..


..Udover min 'to do-liste' så har jeg osse en 'to read-liste'. Her skriver jeg de bøger på som jeg rigtig gerne vil læse på. Den er lang skal jeg sige jer, men den har osse vist sig at være ret motiverende. Jeg læser flest billedbøger. Ikke så meget fordi de er hurtige at læse, men fordi jeg synes at billedbogsformatet kan noget helt unikt. Der findes sindssygt mange fantastiske billedbøger, som har rigtig meget på hjerte, til børn, men i aller højeste grad osse til voksne! Nogle af mine yndlings vil jeg gerne dele med jer her på bloggen. 

Hvis man for eksempel er til glade kaniner, regnbuevandfald, candyfloss og evindelige skovture så er Den Mega Muntre Magiske Skov af Matty Long lige sagen. Den minder i stilen lidt om Eventyrtid og er ganske uforpligtende. Til gengæld er den så finurlig og fornøjelig at den helt bestemt er værd at bruge tid på. Det er fjollet hele vejen igennem og det på en helt igennem herlig facon. Vi har allerede læst den mange gange og kommer helt sikkert til at læse den endnu flere gange :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar