torsdag den 31. maj 2012

Julias Cupcakes...

 ..Dagene flyver af sted synes jeg.. Den seneste måneds tid har fyldt med travlhed, fødselsdage, ommøblering, sommervejr og lidt for mange planer.. I dag er det faktisk allerede en hel uge siden vi var til reception i Cupcakefabrikken.. Min dejligste Julia har fået udgivet den fineste bog med både opskrifter og vejledninger til, hvordan man  kan pynte de guddommelige små kager, som hun hver dag omgiver sig med!


 ..Julia havde gemt alle de originale cupcakes der var blevet fotograferet til bogen og de pyntede i rundt omkring i Cupcakefabrikkens lokaler, SÅ FINT og gennemført :)

 ..Glædeligt gensyn :)

 ...Vi fik både cupcakes og et eksemplar af bogen med hjem! Kagerne er for længst forsvundet (ikke sporløst, desværre..!), men bogen den ligger stadig på vores bord og stråler! Jeg er dybt imponeret og meget, meget stolt :)

..Bogen koster sølle 149,- og kan bestilles hos din lokale boghandler eller via Cupcakefabrikken..

2 kommentarer:

  1. Hvor er de kære de 2 små:-) Jeg satser på at den dejlige bog ligger under juletræet i år- hvis jeg kan vente så længe...

    SvarSlet
  2. Hvor er det et skønt billede af vores drenge! Vi må snart finde tid til en playdate :) Og tak for søde ord om bogen, jeg håber I vil få den brugt :)

    SvarSlet