fredag den 9. september 2011

Kasernefestival i Viborg for hele familien :)

 ..I denne weekend er der endnu engang festligheder i Viborg. Denne gang i form af Kasernefestivalen! I får lige et smugkig på det super flotte program:


 ..Ser det ikke spændende ud? Jeg glæder mig især til at opleve Color-loungen, udstillingen med børnebogsillustrationer, inspirationsinstallationen, til at opleve Action Painting, til at se Dansk Rakkerpaks nye forestilling, til at prøve en take away-tekst og til at se Arthur slå sig løs med noget Øko-baby art :)

 ...Du kan læse meget mere og se det fulde program på www.paakasernen.dk :) Og måske de af jer, der har en tjekket mobil, oveni købet bare kan scanne billedet herover?

3 kommentarer:

  1. Vi skal helt sikkert også afsted :) Tror det bliver super hyggeligt. Håber vi mødes :)

    SvarSlet
  2. Det ser fedt ud!! Jeg er helt vild med Søren Brynjolf. Han er simpelthen gud!!!

    SvarSlet
  3. Jeg tror også jeg skal derop omkring :)

    SvarSlet