fredag den 12. august 2011

Oh boy...!!

..I dag har vi været til international markedsdag, på Nytorv, her i Viborg.. Og manner hvor var det bare fantastisk! Sælgere fra hele Europa stod klar i boderne med alle tænkelige specialiteter fra deres hjemlande! Og sikke en stemning, så søde, glade og smilende at man bare fik lyst til at kaste alle sine penge i hovederne på dem :)



..De hollandske donuts skulle selvsagt smages! 


..Og turkish delight skulle med hjem til kaffen..!

..Engelsk guf i flotte farver og former.. Og fudge i kæmpe blokke.. :)





..Super lækkert vintage-plastik fra Frankrig..

..Flere hollandske lækkerier..

..Blomster lavet af træ fra Tyskland..


..Ost og pølser fra Schweiz..

..Hatten af for et virkelig flot arrangement, som heldigvis ser ud til at blive en tilbagevendende begivenhed :) Markedet er åbent igen i morgen fra 10-14..

13 kommentarer:

  1. Ja det er simpelthen en oplevelse, var der da det i sidste måned var i Odense, sammen med datteren, svigersønnen og barnebarnet.
    Så mange spændende ting og dufte.

    SvarSlet
  2. Sikke et slaraffenland! Det ser helt vildt spændende og fristende ud.

    SvarSlet
  3. Fantastisk! Der ser ud til at være nærmest sydlandsk markedsstemning. Meget bedre end Ingerslevs grøntmarked!

    SvarSlet
  4. Det ser helt vild hyggeligt ud, og sikke mange dejlige ting man kan købe. jeg ville ønske jeg var på Viborg egen imorgen så ville jeg helt sikker besøge dette lækre sted. Ha en dejlig weeekend.

    SvarSlet
  5. wooooow hvor ser det bare lækkert ud!! Åh og den der vintage smykkebod, der kunne jeg godt bruge en masse penge :D

    SvarSlet
  6. Nu bor jeg kun 45 km fra Viborg. Det burde jeg have vist.
    For det sker vel ikke også i morgen?

    God weekend.

    SvarSlet
  7. Hold da op - det ser total udenlandsk ud. Der gad jeg godt kigge forbi i morgen, hvis ikke der var så pokkers lang vej fra Greve :-)

    SvarSlet
  8. Det ser godt nok godt ud! Kunne virkelig godt bruge sådan en donut lige nu...

    SvarSlet
  9. Ihhhh, de der hjertesolbriller <3 Fik du dem med hjem, Mejse? De er virkelig fine!!
    Jeg må hellere forsøge mig med at lokke familien med på tur i morgen ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  10. Ej, hvor fristende. Måske man lige skulle drøne til Viborg?

    SvarSlet
  11. nej nej, jeg var i viborg søndag, det var jo den falske dag! er det noget der er hvert år?

    SvarSlet
  12. Mic-
    Forhåbentlig bliver det en tilbagevendende begivenhed! Men da det var første år i år, skal de lige have regnet sammen om det kan betale sig at gøre det igen. Men vi håber :)

    SvarSlet