lørdag den 20. august 2011

Day 20: What I read..

 ...Jeg øver mig i at blive bedre til at bruge biblioteket.. Det seneste hjemlån, er Garmanns Sommer, den første bog i Stian Holes eksistentielle billedbogs serie, om drengen Garmann. 





 ..Stian Hole er grafisk designer og illustrator, hans unikke bøger har, fuldt forståeligt høstet et utal af priser verden over.. Jeg er helt vildt betaget af hans smukke collager og kan næsten ikke vente med at få fingrene i de to andre bøger :)

 ..Udover Garmanns Sommer, tæller serien Garmanns Gade og Garmanns Hemmelighed!

3 kommentarer:

  1. Dem kendte jeg ikke, men de ser rigtig fine ud tror lige jeg skal kigge lidt efter dem.

    SvarSlet
  2. På første skoledag i O.klasse blev yngsten (og hans forældre) introduceret til Garmann i forbindelse med begrebet sommerfugle i maven. Vores lærer viste et fint røntgenbillede af Garmanns mave med sommerfugle i. Eventyrligt :-)

    SvarSlet
  3. Den første står også i min bogreol, og jeg er også ret betaget af den. Jeg havde faktisk planer om at læse den for min 4. klasse i år.

    SvarSlet