søndag den 12. december 2010

Med gamle venner i Den Gamle By..


..Den 25. december skal jeg til julefrokost med min gamle gymnasieklasse og jeg glæder mig helt vildt til at se dem igen..! Jeg har dog taget lidt forskud på glæderne her i weekenden..

..I fredags fik jeg nemlig besøg af en gammel klassekammerat og hendes kun 11 uger gamle pige.. MUMS! Det blev til mange timers dejlig snak og 'catching up' og nu glæder jeg mig da kun endnu mere til den forestående julefrokost!

..I går fik vi så lige et par gode timer i Den Gamle By sammen med endnu en af vores klassekammerater fra gymnasietiden! Er der et bedre sted at mindes gamle tider end i den gamle by..? 

..Ølsmagnings boden var den helt klare favorit.. :)


..Jeg anbefaler at man starter ved suppen til venstre i teltet og så arbejder sig mod højre, til frikadellerne og så pølser.. Så kan man tage æbleskiverne til dessert og så runde pænt af med lidt brændte mandler til kaffen :)

..Der blev osse shoppet lidt! Jeg har aldrig smagt kvæder.. Men har hørt så utrolig meget godt om dem, så fire for en ti'er det måtte med hjem.. Mon ikke der kan blive et fint lille glas kvædegele ud af det..? :)

Den Gamle By er et af mine ynglingssteder i Aarhus og er uden tvivl et besøg værd, specielt her op mod jul..!

3 kommentarer:

  1. Århus er skøn og sikke en dejlig tur til den gamle by - god fornøjelse med kvæderne, det har jeg aldrig prøvet.
    -Mette

    SvarSlet
  2. Åhh det ser bare så hyggeligt ud i den gamle by. Ville ønske jeg kunne nå en tur forbi når jeg skal hjem til de gamle til jul :)

    SvarSlet
  3. Anne- jeg har årskort og må derfor tage en gratis med ind, så du kommer bare! Det kunne være skide hyggeligt :)

    SvarSlet