onsdag den 3. november 2010

Jeg venter på noget godt..

..Så er årets honningkagehjerter sikret.. Eller nu er der i hvert fald lavet honningkagedej, som er sat i køleskabet så den kan modne hele november og blive ekstra lækker og fuld af smag!

..Jeg har brugt Camilla Plums opskrift, for hun har altså bare styr på det skidt.. Jeg synes hun er skidedygtig og så er hendes kogebøger simpelthen en sand fryd for øjet..

..Ja faktisk er hendes bøger meget mere end bare kogebøger, der står rigtig mange fine ting om traditioner, om råvarer og om hendes personlige erfaringer som selvlært kogekone..

3 kommentarer:

  1. Har også beundret Plum-bøgerne i boghandleren, men har ikke lige fået dem anbefalet før. Men vil da lige kigge efter tilbud en anden gang når du er så vild med dem. Synes nemlig også at de ser rigtig flotte ud :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud. Jeg glæder mig til at se dem færdige:)

    SvarSlet
  3. Anne-
    Der er osse mange der synes hun er lidt for meget. Personligt så synes jeg bare det er fedt at hun er så ærlig og konsekvent. Hun har en herlig måde at formulere sig på - det er ikke så formelt som jeg synes kogebøger nogen gange har en tendens til at blive.. Og så er de bare SÅ meget mere end kogebøger!! Hendes havebøger er osse rigtig skønne :) Men hun er nok sådan en man enten elsker eller hader :)

    Karen-
    Jeg er osse selv helt vildt spændt.. Det er første gang jeg har fået taget mig sammen, så det er faktisk lidt svært at vente med at se resultatet :)

    SvarSlet